fredag den 26. juni 2009

Lykkelige afslutninger

Garnfarvningen sidste weekend endte rigtig godt og flot, synes jeg. Billedkvaliteten er ganske vist elendig, men bedre billeder følger forhåbentlig på et tidspunkt.
Det er blevet rigtig fint rødt, mørkorange og brun-rødt, og meget fint blandet i farverne. Har prøvet en lille hækleprøve, der også var tilfredsstillende, og tror, det samme vil gøre sig gældende for en strikkeprøve.
Tur-de-garnbutik i går endte også godt. På Amagerbrogade, i Spinderokken, havde de den rigtige farve silketweed, endda i den samme indfarvning! Så nu er det lillebitte ærme trevlet op, og jeg er næsten færdig med det første ærme i rigtig størrelse. I Sommerfuglen (hvor jeg lige kom til at kigge ind...) fandt jeg metalknapper, der passer fint. Farverne var godt nok lidt divergerende, så jeg skal lige ind om og bytte de 2 i dag. Men ellers nærmer mit juniprojekt sig snart sin afslutning! Dejligt....
Mon der også kan blive en lykkelig afslutning for den gode Mr. Jacksons børn? Jeg håber sådan, at de kommer til at kunne få et nogenlunde normalt liv nu, hvor deres "far" er død. Forhåbentlig forsvinder de lidt ud i glemslen, og kunne måske endda få lov at leve sammen med deres mor? Jeg krydser fingre.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails