lørdag den 13. juni 2009

En dejlig tur og "et godt tilbud"!

God kongres, selv om den pågældende del af Frankrig var noget overskyet, regnfuld og blæsende! (Så var det jo godt, jeg ikke "behøvede" kigge i byen)
Den hæklede poster blev godt modtaget, hvilket jeg var glad for. Den blev opfattet som en sjov detalje, men folk huskede sandelig også at læse indholdet, hvilket var godt. Den fik en masse mennesker til at smile, og det var jo mindst lige så godt!
Jeg smagte mit livs første østers (den øverste på billedet) - muligvis også mit livs sidste. De smager sandelig mest af saltvand. Ikke slemt, ikke fantastisk (efter min mening) - men det var en overvindelse at putte den i munden!
Brest (som om nogen af jer nogensinde har hørt om dén by!) havde hele 3 garnbutikker! Selvfølgelig måtte jeg ind at kigge, og næsten lige så selvfølgeligt "kom jeg til" at købe noget. Katia Bombay, meget fint og lækkert, merciseret bomuld. (Sjovt nok igen netop som jeg havde gjort op med mig selv, at nu havde jeg ikke behov for at købe mere!)
Fik strikket en del, omend mindre end forventet. Kun 2 strømper i løbet af kongressen.... Ikke godt, selv om det var en ret kort kongres! Havde strikketøj med i håndbagagen, og mand, hvor var det godt! Har siddet 4-5 timer i Charles de Gaulle (verdens kedeligste lufthavn), og det var virkeligt dejligt at kunne strikke. Så sådan endte turen på denne WWKIP-dag - jeg fik da strikket offentligt, selv om det også havde været superhyggeligt at få sat navn på nogle af de virtuelle strikkere, jeg er kommet til at kende!
Og det gode tilbud? Er "tilbudt" at blive lukket inde i et haveskur i Norge, uden mobiltelefon, til min ph.d. er skrevet færdig. Må vist hellere tage mig sammen og drosle lidt ned på gæster/besøg/strikkeri/hvadsomhelst jeg kan finde på, der ikke er at skrive ph.d....... God weekend!

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en god kongres. Jeg har været til kongres i Odense, og det styrtede ned. Jeg nåede da også at besøge Tante Grøn, hvor jeg købte lidt bøger og lidt garn. Jeg havde ingen poster med, så jeg fik strikket en masse, herligt. Samtidig fik jeg en masse indtryk og nogle gode "brainstorms" med kolleger med nye idéer til posters, alm. udvikling på afd. og andet. Så det var en udbytterig kongres. WWKIP er tilbragt på en campingplads sammen med min datters klasse, hvor der heldigvis også er en anden strikkende mor. Når jeg kommer hjem, laver jeg et par indlæg på bloggen. God søndag og god skrivelyst.

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth - det lyder som en god kongres! Glæder mig til at læse om det.
    Godt, du kunne strikke sammen med en anden i går.
    Christine

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails