mandag den 22. juni 2009

At omgås regler....

Det hyggelige ved at gå og gramse på garn, planlægge og købe bliver ikke dårligere, når man køber til nogle andre end sig selv. Derfor er Fiona nu bestilt i Supersoft. (Okay - man gramser knap så meget over nettet....) Ikke til mig, men til min veninde siden 2. klasse. Er sikker på, at hun aldrig har hørt om hverken Fiona eller Supersoft, men jeg er lige så sikker på, at hun vil elske at strikke den til sin datter. Og jeg er også temmelig sikker på, at garnet også bliver et hit hos hende, ligesom hos så mange andre!
Der kan forventes flere garn-gaver her fra matriklen fremover! (Også den anden vej. Er blevet informeret om, at min fødselsdagsgave fra søsteren skal indkøbes på Island - og, nej, - det vil heldigvis ikke blive garn til min svogers sweater. Jeg var ellers liiiiige lidt bekymret et splitsekund: "Tillykke - her er et strikkekit til en islandsk herresweater!")

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails