søndag den 29. august 2010

Jeg har en plan

Det handler om strikkeplaner resten af året, og involverer (ud over det, I har hørt om de sidste dage!)
1 elefant
1-2 Spiderman-huer
1 DNA streng
1 partyhue
Garnet på billedet er Noro (hvad ellers, med de farver?) og kunne nok godt blive til verdens hidtil fineste og sejeste udgave af elefanten Elijah (Ravelry-link). Jeg har lovet at strikke en elefant til nevøens band, nemlig!
Spiderman-huer? Et par gaver...
DNA-strengen? Gave til ph.d. forsvar. Om gener. Nu skal jeg sådan set bare have fat på base-sekvensen, så det bliver helt rigtigt!
Party-hatten? Til min søde kollega, der gerne vil tage min dagvagt d. 24. december, så jeg kan nå til Jylland. Hun vil gerne have en "smart" hat til sin vagt nytårsaften, og det skal hun da have!
Hvilke strikke-planer har du for efteråret?

7 kommentarer:

  1. uha! det sku du ikke have spurgt om! min ToDo liste er efterhånden så lang at det ligner lögn. der er flere julegaver der ikke er begyndt endnu, såeee noget udover det må nok vente lidt endnu.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Puha den liste kan da tage pusten fra enhver (selv de strikkeglade).
    Jeg har lige pillet en halv Cecilia-vest op, den skal færdiggøres (med egne rettelser!), så venter jeg på en lille rest garn fra Ovis, så mit Aeolian sjal kan blive lukket af. Og så tror jeg det er ved at være Folklore-tid!

    SvarSlet
  3. Uha - du kommer da i hvert fald ikke til at kede dig!.

    Jeg har opgivet at lægge planer, for jeg bliver altid afledt og ender med at lave noget helt andet....man skal holde sig fra det "indernet"

    SvarSlet
  4. He he - hvorfor føles efteråret altid enormt travlt?
    Det er spændende, hvad I andre skal strikke - glæder mig til at se mere på jeres sider!

    SvarSlet
  5. Altså, jeg skal strikke Duet, GAB, en Linnea med lange ærmer, en Linnea vest, en poncho, strømper i flertal, måske Olive, måske en vævestriksbluse. Og så har jeg ikke med, hvad jeg skal lave på strikkemaskinen.

    SvarSlet
  6. Har planer om å lage mye til julemessene, noe til meg selv, og heldigvis er julegavene allerede laget:) Norogarnet er lekkert.

    SvarSlet
  7. I andre har da vist også travlt!
    Lisbeth - jeg er IKKE misundelig på din Duet. Men den bliver helt sikkert lækker, og hvis du når at blive rigtig, rigtig træt af den og aldrig, aldrig gider bruge den, kan jeg da godt bruge den for dig :-)
    Ulla-Bella - sejt, at julegaverne er færdige!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails