fredag den 10. december 2010

Igen / Again

Mit november-projekt er kommet i gang igen, efter at have ligget brak en god uge.
Det er bare træls at være rykket nogle skridt tilbage, men hvis den skal være færdig, så skal der strikkes!
Heldigvis er jeg nu så godt i gang igen, at der er kommet lidt fart på og en smule begejstring igen....
Jeg har virkelig nydt at strikke ting til mig selv hver måned i år! Det har været skønt og dejligt og endda føltes nødvendigt. Næste år bliver det så mest til de andre, men jeg skal også lave noget til mig hist og pist....

My November-project has started up again after hibernating at least a week.
It really annoys me, having to go back a few steps, but if I want to finish it, I have to knit!
Fortunately it grew so much that my exitement is beginning to flow again.
I have truly enjoyed knitting something for me every month this year! It has felt nice and fantastic and even necessary. Next year I will knit mostly for other, but I think I will still need to make something for me in between....

1 kommentar:

  1. Meget smarte sokker, der nok ville vække lykke ved de fleste her i familien:)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails