fredag den 2. november 2012

2 lange ærmer / Two long sleeves

Takket være 3 dages kursus blev det andet ærme færdigt. En hel del hurtigere end det første! Jeg har brugt det andet bundt garn til det andet ærme, og det kan man jo desværre godt se i blitzlys. Jeg satser dog på, at når den først bliver færdig og bliver brugt, så må jeg bare bevæge armene så hurtigt at ingen lægger mærke til det.....
Mon ikke det går? I almindeligt indendørs lys kan man også godt se det, men det er ikke noget man tænker vildt over.
Blusen vejer nu - med ærmer - 250 gram, og ligner starten på en Hulk-dragt med god plads til musklerne! Halsen er kommet i gang, og når den først er færdig, hjælper det nok på udseendet.
Selv om den ikke er i nærheden af færdig, tror jeg dog godt jeg tør love, at jeg kunne tænke mig at lave en til. På lidt tykkere pinde.

Thanks to 3 days of endocrinology-course the second sleeve is finished. Much faster than the first one! I used the other skein of yarn for the second sleeve, which sadly is very obvious when using a flash. I hope I can make some very quick arm-moves when it's done and used, so that no-one will see the difference due to my incredible speed!
I do hope it works out. When staying in-door with plain lighting you can still see the color difference, but it's not the first thing you would notice.
By now the weight of the blouse - with both sleeves - is 250 grams, and it looks like a Hulk-costume with enough room for the muscles! I started doing the neck, and I hope this will make it look much better.
Even though it's far from done, already I would love to make another one. On larger needles....

2 kommentarer:

  1. Hihihi - de der Hulk-muskler skal nok komme hvis du skal svinge Ninja-agtigt med armene hele tiden ;) Glæder mig til at se mere - herfra ser favern super ud.
    God fredag :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Jeg ville nok kunne nå at knok-oute en del, hvis jeg både svinger helt vildt og har store muskler!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails