søndag den 11. november 2012

Knap nok / Barely

Jeg nåede (selvfølgelig) ikke engang halvdelen af alle mine planer. Er I da tossede, så mange håndarbejdsblade man kan nå at samle sig på omkring 20 år!
Der blev kigget blade, så jeg var lige ved at få kreativ kvalme. (Nej, okay. Det sker vist ikke....) Så købte jeg ind, bestilte tid til frisør og til nogle kulturelle oplevelser op til jul - og lavede mad!
Selv om jeg havde glemt, at det var Mortens aften, fik jeg and (men det kan I ikke se....), bare i wok. Det smagte fantastisk!
I dag står den på arbejde. Hele dagen. Det går nok. Forhåbentlig kan jeg komme ikke alt for sent hjem (måske inden kl. 21?) og nå at strikke lidt. For det nåede jeg sandelig ikke i går!

It is not a surprise that I barely made it through half my plans yesterday. I never imagined I would have this many craft magazines collected in just 20 years!
I looked through my magazines and almost got creative nausea. (Well. No. That's not gonna happen!) Then I went shopping, made an appointment for my hair and for some nice, cultural things closer to Christmas - and cooked!
Even though I forgot it was "Mortens aften" (an old, Danish bishop who hid in a goose stable from his enemies. Unfortunately, the geese gave him away, and as a revenge we eat duck on this special night. No. Doesn't make sense!), I still had duck. Just prepared in a wok, not as roast duck. It was amazing!
Today I'll be working. All day. It will be fine. Hopefully, I will be able to get home fairly early (maybe even before 9 p.m.!) and knit a little. I surely didn't find time for the needles yesterday!

3 kommentarer:

  1. Betyder det så at du stadig har lige så mange bøger og blade som i forgårs?? ;O)

    God søndag

    SvarSlet
  2. Du kan tro, der er blevet færre blade.....

    SvarSlet
  3. i love duck! morgana and i . . but not the others . . too sad!!!

    i hope you found a little time to knit before falling asleep!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails