fredag den 18. januar 2013

Spænding / Excitement

Strømperne er færdige. Det var faktisk helt hyggeligt at strikke nummer 2 og bare sidde og se striberne vokse frem.
Dermed mangler jeg kun 1 par strømper mere af de 5 jeg skal strikke, så det er til at se en ende på.....
Jeg har glædet mig til i dag. Jeg skal på kursus på Zanzibar i 30 graders varme, så da jeg vågnede i morges med hovedpine, kvalme og bare generel utilpashed, var jeg godt nok noget nervøs. Det ville da være totalt for surt at blive hjemme pga. en åndssvag virus!
Heldigvis går det bedre efter en gang piller, så afsted tager jeg. Måske hører I ikke noget fra mig dernede, måske gør i. Kommer an på internetforbindelse. Men strikketøjet er ihvertfald pakket og klar!

The socks are done. It was very nice knitting the second sock, watching the stripes grow.
And so I just need to make one more pair of socks of the 5 pairs I promised to knit, which means I will be done soon.....
I have been looking forward to today. I'm going on a course on Zanzibar in the summer-heat, so when I woke up this morning with a headache, nausea and just feeling sick, I got quite nervous. It would be too bad to cancel just because of a stupid virus!
Fortunately, I feel better now after some pills, so abroad I go. Maybe you will hear from me, maybe you won't. Depends on the internet-connection. But my knitting is packed and ready for the course!

10 kommentarer:

  1. God tur og godt kursus (og jeg ønsker ikke god bedring, for jeg håber, at du har det fint og ikke skal bedres) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er et tropemedicin kursus i topklasse. Men min virus er formentlig bare rota..... Kan godt tage at smutte af igen!

      Slet
  2. Rigtig rigtig god tur og jeg håber da at du kan holde en eventuel sygdom for døren.
    Pas på dig selv!

    SvarSlet
  3. God tur og glem Virus herhjemme.

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur, håber du er frisk for ærgeligt ville det da være at aflyse. Fede sokker.

    SvarSlet
  5. God tur! Jeg er dybt misundelig, det eneste formildende er, at jeg kigger på en konference i Brasilien til sommer ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg kom afsted og er nu i Qatar. Har allerede strikket en strømpe på vej herned.... Tak for jeres kommentarer!

    SvarSlet
  7. Fine strømper. Ærgeligt du er syg. Jeg håber at du alligevel får en god tur og krydser fingre for, at det ikke er influenza.

    SvarSlet
  8. Min virus blev hjemme. Heldigvis!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails