mandag den 28. januar 2013

Virkelig varmt! / Really warm

Normalt gør jeg det ikke. Lægger links til opskrifter, der koster penge.
Men denne heldragt til voksne får I alligevel et link til - for er den ikke bare skøn? Med klap bag på og det hele! Jeg føler mig ret overbevist om, at man umuligt kan fryse i denne sag, og hvem ved - måske kunne den danne mode?

Normally I don't do it. Linking to patterns that are not for free.
But this onesie for adults is special, and I'll link to it - because, you know, isn't it just amazing? With the buttoned flap and all! I'm very convinced that it would be impossible to feel cold in this thing, and who knows - maybe it will be fashion one day?

4 kommentarer:

  1. Hahaha - måske det bliver årets julegave-hit :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes da jævnligt, at de opskrifter du linker til på Raverly koster noget - men det er vel sådan set også i orden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Belinda - det er rigtigt. Om mandagen prøver jeg at finde gratis opskrifter, fordi det bare er for sjov, men det jeg selv strikker er tit mønstre der koster penge.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails