søndag den 21. juli 2013

Lang uge / Long week

Denne uge har været meget lang. Ikke mindst, fordi min fridag i tirsdags var arbejdsdag, så jeg hele onsdagen var overbevist om, at det var torsdag og ikke mindst fordi, jeg også arbejdede lørdag..... Men nu er det søndag! Og om bare 5 dage har jeg FERIE!!!!!
Det er en kilde til stadig undren for mig, hvordan det kan være, at jeg er single, bor alene og alligevel bare ind imellem trænger til at være alene? Altså, burde jeg ikke være alene nok?
Det ender altid med mennesker og venner. Måske er jeg bare mere social end jeg går og tror?
Ihvertfald kommer en af niecerne i dag for at kigge på garn. Jeg skal også lige skrive referat af 3 artikler, og i morgen får jeg gæster (og skal høre Robbie Williams). Nå ja. Strømperne skal der også strikkes på.
(Billedet er lånt her)

This week has been very long. A major reason for that is that my day off on Tuesday became a work day, leaving my fully convinced on Wednesday that I had actually come to Thursday, and also partly because I was working on Saturday...... But now it's Sunday! And in just 5 days my VACATION begins!!!!!!
It is an endless source of wondering for me, how it can be that although I am single and live alone, I still sometimes just need to be alone? Really, shouldn't I have enough alone time?
It always ends up with people and friends. Maybe I'm just a lot more social than I think?
Anyway. Today one of my nieces will come by to look at some yarn. I also need to make reviews of 3 articles, and tomorrow I will have guests (and go watch Robbie Williams perform). Oh yeah. The socks also needs some knitting.
(The picture was borrowed here)

4 kommentarer:

  1. Jeg kan sagtens forstå hvad du mener. Selv om man bor alene, kan man godt føle, at man aldrig er alene. Hvis man har en arbejdsdag omgivet af og med kontakt til rigtig mange mennesker og også har en familie og vennekreds der skal passes, kan man sagtens føle, at man aldrig har tid til sig selv.
    Håber du får rettet lidt op på det i den kommende ferie. Selv har jeg 8 arbejdsdage tilbage og kan næsten ikke vente. God ferie til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, du har ret. Der er mange mennesker i løbet af dagen! Rigtig god ferie til dig også. Vi har virkelig fortjent det, nu hvor de andre begynder at vende næsen hjem!

      Slet
  2. Jamen så ses vi i Parken - jeg skal nok hilse på dig, hvis jeg spotter dig og dit strikketøj (for det skal vel med til koncerten?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, der skal strikketøj med! Bare et lille et......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails