tirsdag den 25. februar 2014

Sandhedens øjebilk / Moment of truth

Tilbage i oktober besøgte jeg mine dejlige venner i USA. Der er jo visse fordele ved venner i USA. En af dem er, at man kan bestille pakker over nettet....... (I ved, hvad jeg snakker om!)
Desværre var det kun én af pakkerne der nåede frem inden jeg kom. De andre ventede til 2 dage efter jeg var taget videre.
Nu er mine venner tilbage i Danmark igen. Medbringende mine pakker. Tror I lige jeg var spændt på at se, hvad jeg egentlig havde bestilt? Og hvor meget? Uha......
I søndags fandt jeg så ud af hvad det var. Først 4 dejlige bøger! 2 teknik-bøger og 2 mønster-bøger. De ser spændende ud alle sammen.

Back in October, I visited my lovely friends in USA. There are some great things about having friends in the US. One of them is the ability to order stuff on the internet........ (You know what I mean!)
Unfortunately, only one package had arrived before I came. The others waited until 2 days after I'd left.
Now my friends are back in Denmark. Bringing my packages. I was really excited (and a bit worried) to see what I actually ordered! And how much? Oh......
This Sunday I saw my packages. First 4 great books! Two books of techniques and two pattern-books. Looking good, all of them.
Så var der garnet. Slet ikke så meget, som jeg lidt frygtede. Dejlig uld fra Knitpicks til at farve i køkkenet og 4 nøgler malabrigo worsted i fede farver. Købt til salathalstørklædet. Iøvrigt for lidt af den grønne, kan jeg betro jer!
Mon ikke det bliver godt brugt?

Then came the yarn. Not at all as much as I feared. Lovely Knitpicks bare for dyeing in my kitchen, and 4 skeins of malabrigo worsted in great colors. Bougth for the salad-scarf. By the way not enough of the light green color, I discovered when making it!
I think I will use it wisely.

15 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har købt. Hvis jeg kunne købe ind i US ville jeg købe de nye caspian pinde fra Knitpicks

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de strikkepinde ser godt nok fine ud!

      Slet
  2. Hvor herligt at modtage sine indkøb - bedre sent end aldrig - skønne indkøb!

    SvarSlet
  3. Jo det tror jeg nok at det bliver hihi. Den der Cast on bind off bogen har jeg og den er ret saa genial. God laesning.

    SvarSlet
  4. WOOO - hvilke lækkerier. Bøgerne ser spændende ud :)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige pakker! Og "næsten" en gave når du havde glemt hvad det var!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Det føles nøjagtigt som en gave!

      Slet
  6. Hvor herligt med pakker der er batalt for længst :-)

    SvarSlet
  7. Skønne pakker de havde med til dig :)

    SvarSlet
  8. what lovely packages. yarn looks so pretty and hints at such wonderful things to come when laid out like that . .

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails