lørdag den 2. oktober 2021

En god overraskelse / A nice surprise

I tirsdags, på arbejde, ringede min telefon pludselig. Fra Danmark. For nogle uger siden kom der et ordentligt haglvejr forbi og mit halvgamle halvtag var pludselig fyldt med huller. 
Det blev meldt til forsikringen og der kom en mand og kiggede på det og gav et tilbud, og i tirsdags ringede han så pludselig og sagde at NU kunne de komme og lave det!

This Tuesday, at work, my phone suddenly vibrated with a Danish number. A few weeks ago, a hail storm passed by, and my old roof suddenly was filled with holes. 
I contacted insurance, and a man came by to look at it and give and offer, and this Tuesday, he suddenly called and told me that NOW was when they could fix it!
Så det gjorde de! Da jeg kom hjem fra arbejde, var taget fint og hvidt, uden huller, men med samme farve over det hele. 
Det er vildt dejligt ikke at få regn alle mulige steder på terrassen, og jeg glæder mig meget til næste år, når jeg skal sidde derude uden at kigge på malerpletter, lapper og huller.....

And so they did! When I got back from work, the roof was pretty and white, without holes, but with the same color all over. 
I just love not having it raining all kinds of places on the terrace, and I can't wait until next year, when I will be sitting there without having to look at paint spots, patches and holes.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails