fredag den 12. juni 2015

Bruxelles / Brussels

Bruxelles er en meget dejlig by. Her er sommervarme og søde kolleger, og bestemt ikke noget at klage over.
Det skulle da lige være, at der kører ufatteligt mange, utroligt store biler i de ret små gader. Deres trafik er lidt skræmmende!

Brussels is a lovely city. Summer warmth and nice colleagues and nothing to complain about.
Well - if I should complain, it should be of the scary traffic. They have so many, big cars driving around in the very narrow streets.
Her er dejlig mad. Deres øl er også virkelig god.

They have some lovely food, and the beer is really good as well.
Jeg har set Manneken Pis. Han er GODT nok lille! På min selfie står jeg ret tæt på hegnet, og alligevel ser han ikke større ud.

I've seen Manneken Pis. He is SO tiny! On my selfie I'm standing really close to the fence, and still he looks very small.
I går var jeg på tur med socialrådgiveren for at komme i garnbutik. (Det skal I nok høre om!) Vi kom forbi den fineste chokoladebutik, hvor de havde selvsamme tissende dreng i kæmpe figur. I chokolade, selvfølgelig.
Men jeg er ikke sikker på, at jeg ville have lyst til at spise ham?

Yesterday, I went for a trip with the social worker to find a yarn shop. (You'll hear about that!) We passed a very big and wonderful chocolate store, where the very same, peeing boy in a giant shape. Made from chocolate, of course.
But I'm not sure I would like to eat him?
Vi kom også forbi et galleri med nogle meget mystiske figurer. Udstoppede dyrehoveder på porcelænsfigurer?!?!?!?!?
Jeg gætter på at kunstneren er vokset op med en sadistisk storebror.

We also passed a gallery with some very strange figurines. Stuffed animal's heads on porcelain-bodies?!?!?!?!?!?
I guess the artist grew up with a sadistic bigger brother.

4 kommentarer:

  1. Hmmm . . interesting figurine! And very cute little boy :O
    Brussels! Fun! The food and beer look delicious!

    SvarSlet
    Svar
    1. It really was delicious! A very nice place. Would be nice to go back and see everything properly some time.

      Slet
  2. hm... tænkte at den undulat da umuligt kunne være ægte.. men måske ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam en ægte nymfeparakit, så vidt jeg kunne se.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails