torsdag den 14. januar 2016

De mindste / The smallest ones

Det går fremad med sweateren. Ikke helt så hurtigt som jeg havde tænkt, men alligevel! Knapperne skal snart syes i. Overvejer lidt, om knaphullerne er for store, men når knapperne er så kantede, så går det vel alligevel? Ellers må jeg vel bare sy dem lidt til.
I dag skal jeg for første gang undervise på svensk! Uha, uha....... Heldigvis er det i noget, jeg har undervist i mange gange før, og så må de vel bare finde sig i min af og til uheldige ordstilling, tænker jeg. (Jeg er fra København - jeg kan ikke gøre for det!)

The sweater is showing great progress. Not as great as I planned, but still! The buttons should be sewn in soon. I'm wondering if the button holes are too big, but since the buttons are this edgy, I guess it will work out? Otherwise I'll have to sew a little.
Today I'm going to give a presentation in Swedish for the first time. Oh my! Fortunately it's about something I know well and presented many times before, and then they'll just have to cope with my messy word order. (I'm from Copenhagen - I can't help it!)

2 kommentarer:

  1. Ja, koebenhavner, det er en god undskyldning haha. God undervisning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! De forstod hvad jeg sagde og de faldt ikke i søvn. Så må man være glad.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails