lørdag den 25. september 2021

Emporia

Ved Hyllie station - lige på den anden side af broen - ligger det store shopping center Emporia. I går tog jeg en tur forbi på vej hjem. Hvert tredje tog stopper nemlig ikke på Tårnby lige nu, og det, jeg kunne nå i Lund var sådan et. 
Problemet med Emporia er, at jeg ALTID farer vild! Hver.eneste.gang. I går tog jeg igen den forkerte rulletrappe fra nederste etage og havnede på den øverste i stedet for den mellemste med udgangen, og så gik jeg selvfølgelig den forkerte vej rundt. Så det næste tog så jeg lige baglygterne af.......
Til gengæld fik jeg købt köttbullar! De er geniale at have i fryseren og lige smide på aftensmaden. Så det var nok det hele værd. Må hellere se at få trænet lidt mere så jeg ikke så nemt farer vild! 

At Hyllie station - right across the bridge - there is a huge shopping center called Emporia. Yesterday, I visited on the way home. Right now, every third train will not stop at Tårnby station, and the one that I could catch in Lund was one of those. 
The problem with Emporia is, that I ALWAYS get lost! Every.single.time. Yesterday, I took the wrong escalator from the bottom floor and ended up in the top floor instead of the middle one with the exit, and then I of course took the wrong way around the center to the exit. So I just saw the back lights of the next train....
But then I bought köttbullar! They are perfect for the freezer, for topping the dinner. So it was totally worth it. I guess I just need to train a bit more to stop getting lost!

4 kommentarer:

  1. Det har jeg også prøvet flere gange i det center.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget forvirrende med de to ringe som mødes i det center....

      Slet
  2. Emporia er hyggeligt - når man lige får knækket koden til deres infrastruktur ;-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det jo nok. Bare meget, meget forvirrende for min hjerne.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails