fredag den 3. september 2021

Plan D

Så lykkedes det endelig! Kroppen på min sweater er blevet færdig, her i starten af september. 
Den passer fint og nu må jeg bare lige få strikket ærmerne. Glæder mig rigtig meget til at få den på!
Jeg synes mønsteret har været helt vildt sjovt at strikke med snoninger og knopper, bølgemønster og hulmønster. Der har ikke rigtigt været et kedeligt øjeblik, så nu håber jeg bare at ærmerne også bliver rimelig sjove, selv om der bare skal være sommerfuglemønster på. 

And so I finally succeeded! The body of my sweater is done, here in the beginning of September. 
It fits really well, and now I just need to knit the sleeves. I can't wait to be able to wearing it!
I do think the pattern has been much fun knitting with the cables and nubs, the wave-pattern and the lace pattern. I never had a dull moment, so now I just hope for the sleeves to also be fun, although they will just have the butterfly-pattern.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails