lørdag den 12. marts 2016

Et bærestykke / A yoke

Det er gået fremad med min nye Folklore-trøje. Den ser måske sådan lidt kegleformet ud, men målene passer, og jeg tror den bliver god.
Den er blød som smør.... Det brune garn er alpaka og Noro-garnet har også silke og angora i. Jeg glæder mig allerede til den bliver færdig, selv om der vist er et stykke vej endnu!

The new Folklore-cardigan is showing some progress. It looks a bit cone-shaped, but the measurements are fine, and I really do think it will be good.
It's soft as a peach..... The brown yarn is alpaca, and the Noro-yarn also contains silk and angora. I'm looking forward to wearing it, although there still is some knitting to do!

4 kommentarer:

  1. Det er så smukke farver noro garnet har.
    Den skal nok blive et hit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - især, når den også er så blød!

      Slet
  2. Den bliver superflot - pas på, jeg har hørt at de forskellige størrelser er meget små.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg strikker i en helt anden pindetykkelse og måler hele tiden på en sweater jeg passer, så jeg håber meget, det går godt....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails