lørdag den 7. maj 2016

T2

Onsdag aften, da jeg var på arbejde, fik jeg gæster. Særlig den mindste gæst var voldsomt imponeret over min dejlige lejlighed med spændende fugle og sjove køleskabsmagneter! Rygtet siger, at hun ikke brugte helt så meget tid på at sove den nat som hendes forældre havde tænkt. København er bare for spændende!
Hun var noget forbløffet torsdag eftermiddag, da lejligheden pludselig inkluderede mig!

Wednesday evening, while I was working, I had visitors. Especially the youngest visitor was incredibly impressed with my lovely apartment with its exciting birds and fun fridge magnets! Rumor has it that she didn't sleep for quite as long that night as her parents planned. Copenhagen is just too exciting!
She was astonished by Thursday afternoon, when the apartment suddenly included me!
Men kan man andet end elske sådan en lille en med store, brune øjne? Hun er her på billedet også iklædt strik fra top til tå. Strømper, bukser, ny vest og sweater.
Kærligheden den anden vej fik jeg lov at arbejde lidt for. Men inden de tog hjem i går var vi dog blevet venner.

How could you not love a small person with big, brown eyes? On this photo, she is dressed in knitted stuff from head to toe. Socks, pants, new vest and sweater.
The loving me back part needed some work. But before they left yesterday, we had become friends.
Nu er hun så på vej på nye eventyr! (Med sin far lige i hælene.)
Med de 2 unge damer godt ekviperet skal jeg vist i gang med noget andet. F.eks. gøre min fødselsdagssweater fra sidste år færdig?

Now she is moving on to new adventures! (With her dad close behind.)
Since the 2 young ladies are well equipped I guess I'll start something else. For instance finishing my birthday-sweater that I got last year?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails