lørdag den 11. marts 2017

Synkronsvømning / Synchronized swimming

Rejsen gik godt og fredeligt, med mange film og effektiv strømpestrikning. Heldigvis stod den på en lur i den sidste flyver, for når man allerede lander kl. 17.15, kan man godt nå med til synkronsvømning-konkurrence!
Det havde jeg glædet mig meget til. Min niece har gået til synkronsvømning de sidste måneder og har trænet stort set hver dag.

The trip went very well and peacefully, with lots of films and efficient sock-knitting. Fortunately I had a nap on the second flight, because when arriving as early as 5.15 p.m., you have time to join in for the synchronized swimming competition!
I had been looking so much forward to that. My niece has been on the synchronized swimming team for the last couple of months and trained almost every day.
De var rigtig dygtige, og det var vildt imponerende, hvad de kunne gøre i vandet. Det så jo legende let ud når de gjorde tingene samtidig, men det kan umuligt være nemt at lære!
Konkurrencen tog hele 3 timer, og til sidst fik alle medaljer. Alle. Det havde jeg ikke lige troet om USA, hvor man går så meget op i konkurrencer!

They were really good, and it was amazing, what they could do in the water. It looked like a piece of cake when they did everything synchronized, but it can't be very easy to learn this!
The competition took almost 3 hours, and in the end, everybody got medals. Everybody. That was not what I had expected in the US, where everyone is very competitious!
I vandet er det vigtigt, at alle ser ens ud. Både i bevægelser, badedragt, make-up og - hår.
De havde ABSURDE mængder gelatine i håret!
Efter rejsen og 3 timer som tilskuer, må jeg indrømme jeg var mør. Kl. 22 orkede jeg ikke rigtig flere høje, glade barnestemmer, og kl. 23 og et glas rødvin senere, faldt jeg i søvn i samme sekund jeg ramte puden. Vågnede kl. 04.30 og sidder nu her og hygger mig med blog, hund og endehæftning. Er SÅ klar til at fejre min søster når de vågner! Tænk at have en lillesøster på 40 år. Hvor er jeg glad for hende!

In the water, everyone must look identical. Both in movements, bathing suit, make-up and - hair.
They had an ABSURD amount of gelatine in their hair!
After the travel and 3 hours as a spectator, I have to admit that I was done. At 10 p.m., I couldn't take anymore loud, happy children's voices, and one hour later, after a glass of redwine, I fell asleep as soon as my head landed on the pillow. Woke up at 4.30 a.m. and here I am, having a nice time with my blog, the dog and sewing ends on the socks. I'm SO ready to celebrate my sister when they wake up! Imagine having a 40 years old baby sister. I'm so happy she is in my life!

2 kommentarer:

  1. Det lyder da helt perfekt. God fejring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - det var en super hyggelig dag i går!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails