torsdag den 28. september 2023

Glitrende / Glittery

Da jeg hæklede en Mandala-taske vidste jeg udmærket at der skulle laves en til. Lillesøsteren havde allerede valgt garn (hun måtte IKKE vælge sin storesøsters farver!) men der manglede bare lige tid til at hækle. Da der så endelig kom nogle togture og nogle møder gik det til gengæld ret hurtigt! 
Hun valgte lyserødt glimmergarn til selve tasken og en stak andre farver til klappen. Det var lige lidt svært at finde den bedste fordeling af farver, men jeg synes det er blevet fint. 60 gram vejer den, og nu tror jeg at jeg klarer den lidt uden at hækle.....

When I made a crochet Mandala-bag, I very well knew that I had to make another one. The little sister already picked yarn (she was NOT allowed to pick her sisters colors!) but suddenly I lacked the time to crochet. So when I had some train rides and meetings, suddenly it grew fast!
She picked the rosy glittery yarn for the bag, and some other colors for the flap. It was a little bit difficult choosing the order of the colors, but I do think it turned out very well. It weighs 60 grams, and I think I can manage a bit now without having to crochet.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails