fredag den 18. oktober 2024

En slags tog-mirakel / Some kind of train-miracle

For cirka 2,5 år siden købte jeg ny telefon og mit livs første AirPods. Det er faktisk gået meget godt med dem - frem til i lørdags hvor jeg glemte den lille æske til øretelefonerne i et tog. I Sønderjylland. Søndag kom jeg i tanker om at jeg jo kunne melde dem savnet. Og så skete der INGENTING! Det er lidt kedeligt at køre tog uden de her i ørerne, og onsdag eftermiddag blev jeg faktisk træt af at vente og bestilte nogle nye. 
Torsdag morgen ringede de så fra hittegodskontoret og fortalte at æsken var fundet. Er det ikke bare typisk at de bliver fundet lige efter jeg har købt de nye? Dejligt og irriterende. 

About 2.5 years ago I bought a new telephone and the first AirPods ever. So everything has been going well with these - until this Saturday when I forgot the case for the ear phones on a train. In Southern Jutland. On Sunday I remembered that I could report them in "lost and found". And then NOTHING happened! It's quite boring riding the train without these in the ears, so on Wednesday afternoon I got fed up with waiting and ordered new ones. 
On Thursday morning they called from the lost and found office, telling me that the box was found. It's just so typical that they are found right after I bought the new ones? Lovely and annoying. 

1 kommentar:

  1. Heldige dig, at du fik dem tilbage.
    Det er ikke ofte, at sådanne ting bliver indleveret på hittegodskontoret.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails