mandag den 18. marts 2013

Påskekaninhat / Easterbunnyhat

Lige om lidt er det påske.
Det er stadig vildt koldt!
Ligesom sidste uge handler denne mandag om at få varme ører, men denne gang med lidt mere påsketema.
Faktisk kan du nok få en del smil med på vejen, hvis du strikker og bruger denne kanin-hue!

In a short while it will be Easter.
It is still extremely cold!
Just like last week, this Monday is about having warm ears, but this time in an Easterly fashion.
Actually, I guess you will not only get warm ears, but also a lot of smiles if you knit and wear this rabbit-hat!

5 kommentarer:

  1. Ja jeg er sikker på der ville blive smilet STORT, hvis jeg kom anstigende med sådan en på hovedet - tror nu nok jeg springer over :))

    SvarSlet
  2. Den er sjov, men nok ikke lige min stil. Det ville dog helt sikkert vække opsigt. Måske ovenikøbet med en strikket gulerod i munden.

    SvarSlet
  3. Åhh, hvor er den sød. Tak for linket

    SvarSlet
  4. Ja det vil sikkert kunne faa flere smil frem. God idé.

    SvarSlet
  5. Jeg syntes den var så dejligt fjollet....... Måske skulle jeg lave en til mig selv?

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails