lørdag den 1. juni 2013

Billeder / Pictures

Det har været et par helt vildt travle dage på arbejde. I går var jeg til disputats-forsvar midt i det hele. Jeg nåede ikke helt at komme til tiden, og nåede heller ikke at klæde om. Fik derfor heller ikke mit strikketøj med, hvilket jeg fortrød en hel del gange den næste time. Men jeg var den eneste i lægekittel, og tænkte at det nok havde set lidt mærkeligt ud, hvis jeg kom med en kæmpe strikkepose i kittel. Det var mærkeligt nok, at jeg sad og spiste frokost!

It has been a couple of extremely busy days at work. Yesterday I went to my colleagues defense in the middle of everything. Didn't make it on time, and didn't have time for changing. So I didn't get to bring my knitting project, which I regretted several times the next hour. But since I was the only one wearing a white-coat and figured it would have looked weird if I had arrived with a giant knitting-bag wearing a white-coat. It was weird enough that I sat there, eating lunch!
Vesten blev afleveret. Der blev ikke åbnet gaver inden jeg gik, men jeg tror nu nok, han er glad for vesten til datteren. Receptionen blev holdt på toppen af Panum, hvor jeg aldrig har været før. Der var en fantastisk udsigt - både over Rigshospitalet og ind mod byen!

The vest was given away. No presents were opened before I left, but I do think he will be happy with the vest for his daughter. The reception was held on top of the medical faculty, a place I never visited before. There was an amazing view over Rigshospitalet and towards the center of town!
Jeg kom (også) sent hjem i går, så både i aftes og i morges er gået med at tage det roligt. Helt roligt!
Jeg forsøgte mig med panorama-funktionen på min iphone under morgenmaden, og som I kan se, er der lidt at arbejde med endnu!

I came home late yesterday (too), so last night and this morning was spent taking it easy. Very easy! I tried the panorama-function on my iPhone during breakfast, and as you can see, there is room for improvement!
Der skal måske også liiiiiige ryddes lidt op, inden jeg får gæster til aftensmad. Fjernes fuglefrø og fjer fra gulvet og sådan.
Derudover skal der strikkes videre på sjalet. Det voksede tilfredsstillende i går, men der er lang vej endnu!

I guess I also have to clean up just a little, before having guests for dinner. Get rid of the bird-seeds and feathers lying on the floor and such.
I also have to work the shawl. It grew quite a lot yesterday, but I still have a long way to knit before it's done!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails