fredag den 13. september 2013

Weekend!

I aften er det weekend! Hold op, som jeg har glædet mig til at komme hjem fra arbejde senere i dag og bare slappe af. Mig og sofaen, og så skal der ses film/strikkes/læses artikler/surfes på ipad/stirres ud i luften. Opvasken og kaffemaskinen kræver nok også lidt opmærksomhed, men det går nok.
Forhåbentlig er der et glimt af Phineas og Ferb på tv (ja, jeg kan godt lide den serie!) som jeg kan kigge på med et halvt øje.
Kan jeg så leve med at spise rester fra fødselsdagen? JA!

Tonight it's weekend! I've been looking SO much forward to when I return home after work later today and just relax. Me and the couch, and then it's time for watching a movie/knitting/reading article/surfing the net on my ipad/staring into empty space. The dishes and the coffee maker will probably need a bit of attention as well, but that's okay.
Hopefully there will be just a glimpse of Phineas and Ferb on tv (yes, I like that show!) that I can watch with a corner of my attention.
Will it be good enough eating left-overs from my birthday? YES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails