tirsdag den 5. november 2013

Mens jeg læser / While I'm reading

I dag har jeg fri. Det er så dejligt! Efter en hel uge uden en eneste hel aften derhjemme var det godt nok dejligt at synke ned i sofaen i går med julethe, pebernødder og artikel.
I dag står den også på artikler. Både den, der skal være færdig og nogle andre, der skal læses. Imens kan jeg jo lige så godt strikke, ikke? En lille æblehue til mine venners baby. Han er nummer 3. De er vildt langsomme til at vælge navne. Derfor kalder jeg ham Svend Matthæus. Hvis jeg siger det nok gange, beslutter de sig måske for dét navn?

Today is my day off. It is so great! After an entire week without even one complete evening at home, it was wonderful landing in the couch last night with Christmas-tea, peppernuts (danish cake) and article.
Today is also a day for articles. Not only the one in need of finishing but a few more to read. While I'm reading, I might as well knit. Right? An apple-hat for a baby of my friends. He is the third child. They are incredibly slow when picking names. So I call him Svend Matthæus (Matthew). If I keep saying it, maybe they will pick this name?

5 kommentarer:

  1. dejlig hue, og dejligt med en fridag, den er vist velfortjent, ønsker den bliver god.

    SvarSlet
  2. Ja det kan jo vaere det hjaelper hihi. Skoen hue og god laesning.

    SvarSlet
  3. Svend Matthæus jo hvorfor ikke? Man kan vænne sig til så meget :))
    Her i omgangskredsen har vi fået en Manfred og en Karl, så ......
    Sød hue!

    SvarSlet
  4. De benægter godt nok hårdnakket, at det NOGENSINDE skulle blive det navn! Men vi får se......

    SvarSlet
  5. Åhh - de gode gamle bær/frugt huer. Det er ren nostalgi :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails