tirsdag den 3. december 2013

Starten på en kjole / The beginning of a dress

Nu er kurset startet, og min kjole er kommet godt i gang. Det syner nok ikke af ret meget, men det tog godt nok tid at strikke det første stykke med samtlige masker i bærestykket!
Om 4 cm kommer der mønster. Det glæder jeg mig til.
Det er iøvrigt vildt hyggeligt at være på kursus! Gense mine kolleger og få snakket om alting. I aftes sad jeg på værelset og så tv. Luksus! (At jeg så også "strikkede baglæns" taler vi ikke om. Men jeg må altså lære at læse de der opskrifter!)

My course has started, and my dress is doing well. It doesn't look like much, but it did take some time knitting so far, with all the stitches of the yoke in every round!
In just 4 cm, the pattern is coming up. I'm looking forward to that.
By the way, it is really nice taking this course! Seeing my colleagues again and get to talk about everything. Last night I was in my room, watching TV. Pure luxury! (I also "knitted backwards", but let's not talk about that. I have to start reading those patterns!)

7 kommentarer:

  1. Ser ud til at være en god start. Smuk julefarve. Nyd kurset, det er altid dejligt at lære nyt og være sammen med gode fagfæller

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er alligevel en bid! Kurset er dejligt. Det er mit sidste obligatoriske kursus, hvilket er lidt mærkeligt.

      Slet
  2. Haha, strikke baglaens, det var et godt udtryk. Fortsat godt kursus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man forstår godt meningen, ikke? Lidt for godt.....

      Slet
  3. Spændende, jeg glæder mig til at se mere - så spring baglæs strik over :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, den bliver fin. Nu er jeg ihvertfald nået til noget af det sjove(re) hulmønster!

      Slet
  4. ha ha! (that darn knitting backwards) the color is beautiful. so bright and festive :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails