tirsdag den 10. februar 2015

Sokker / Socks

Under kurset på Cuba strikkede jeg også strømper. Eller. Den anden strømpe, efter den første havde henslæbt et langsomt liv i januar i Danmark. Nummer to var ufatteligt meget hurtigere, hvilket selvfølgelig ikke er normalt. Overhovedet.
Garnet er fra en pakkeleg og kom fra Johanne. Der er bomuld i garnet, og det er blødt og lækkert. De bliver til fødselsdagsgave sidst i februar, og jeg har brugt 90 gram.

While taking the course in Cuba, I knit socks too. Or, well. The second sock, after the first sock had been living a very slow life in January in Denmark. Number two was so much faster, which of course isn't normal. At all.
The yarn is from a package game and came from Johanne. The yarn contains cotton, and it's nice and soft. They will be for a birthday-present in late February, and the socks took 90 grams.

6 kommentarer:

  1. Sikke et heldigt fødselsdagsbarn.

    SvarSlet
  2. Superfine sokker eller er det strømper. Hvor skiller grænsen for om det er det ene eller det andet? Kludrer selv i det...

    SvarSlet
    Svar
    1. Pia - tak skal du have. Jeg har INGEN anelse om, hvornår det hedder det ene og det andet! En eller anden spurgte på et tidspunkt, hvorfor jeg kaldte det strømper altid, og så tænkte jeg at jeg måtte prøve at skrive sokker.....

      Slet
  3. Skoenne striber du har faaet lavet. De er herlige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er noget flot garn i striberne, ja!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails