mandag den 2. februar 2015

Master Yoda

I denne uge skal jeg have strikket en hue der ligner denne.
Nevø + familie skal være Prinsesse Leia, Chewbacca og Master Yoda til fastelavn, og jeg er blevet ansvarlig for hue til deres lille pige.......
Dagens mønster finder I her.

This week, I have to knit a hat looking like this one.
My nephew + family are going to be Princess Leia, Chewbacca and Master Yoda for fastelavn, and I'm responsible for the hat for their little girl.....
Today's pattern can be found here.

4 kommentarer:

  1. Tror du vi kan faa et billede med huen paa??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man da håbe på.... Foreløbig ser den ret lille ud, så jeg skal nok lave to. Heldigvis er den nem og hurtig at strikke!

      Slet
  2. Hejsa
    Jeg synes denne model af yodahuen er så fed, men den kan ikke længere fåes fra kilden, kan du hjælpe mig mvh Kathe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da ærgerligt! Den eneste gratis jeg kan finde er denne her: https://www.tuteate.com/2015/12/09/regala-gorros-de-star-wars/
      Ellers ville jeg nok anbefale den bog som hedder "seje huer til små børn". Tror man kan få den relativt billigt. Held og lykke!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails