lørdag den 18. juli 2015

70

Først hæklede jeg højst 1 firkant om dagen og var 1 år om at lave 12. Så satte jeg tempoet op til 2. For ikke at få for ondt i højre arm. Så prøvede jeg med 3.
I går hæklede jeg 4! Nu VIL jeg være færdig......

First, I crocheted a maximum of 1 square a day and it took me 1 year to finish 12. Then I sped up and made 2 each day. I didn't want to make my right arm hurt by making more. Then I tried with 3.
Yesterday, I crocheted 4! I WANT to finish this blanket......

4 kommentarer:

  1. Det bliver et smukt tæppe, men pas nu på din arm. Jeg kender en, der ikke kan strikke i øjeblikket, fordi hun har fået ondt i armen af at hækle, fordi hun ikke er vant til det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - uha! Det kan du også tro, jeg gør.

      Slet
  2. Du godeste, så er du jo snart færdig. (Ja, jeg måtte altså lige læse tilbage for at finde ud af, hvor mange det nu var, du skulle lave....)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal lave 96, så jeg synes, der er lys for enden af tunnellen....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails