søndag den 18. juni 2017

Endnu en Bella / Another Bella


I går besøgte jeg hende her. Som var i lyserød fra top til tå, inklusiv den trøje jeg strikkede til hende for TO år siden, og som nu er ved at blive lidt for lille.....
Det var totalt hyggeligt - som sædvanligt - og en dejlig sommerdag med sol og jordbær.

Yesterday I visited this girl. Who wore pink from head to toe, including the cardigan I knit for her TWO years ago, and which by now is growing a bit small.......
It was totally nice - as usual - and a wonderful summer's day with sun and strawberries.
I dag er der tid til altanen (JA!) og strikning på endnu en Bella. Denne gang trøjen, størrelse 4 år, i det garn jeg købte i Sevilla. Så må hun få en trøje som passer....
Ud over strømperne kommer dette år iøvrigt til at gå med rigelig babystrik. Der er nu hele 2 på vej! Plus lillebror L, som jo ikke skal glemmes. Men det er da heldigvis hyggeligt at strikke (ind imellem strømperne!).

Today, I have time for my balcony (YES!) and for knitting on yet another Bella. This time it's the cardigan, size 4 years, made with the yarn from Sevilla. Then she will have a cardigan that fits....
Besides the socks, this year will be filled with plenty of baby-knitting. There are 2 babies on the way now! Plus little brother L, whom I shouldn't forget. But fortunately, it's fun knitting for babies (in between the socks!).

6 kommentarer:

  1. Skoent naar ens strik bliver brugt. Det i sig selv er guld vaerd, og saa maa Bella'en faa en Bella i den rigtige stoerrelse :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det dur jo ikke når trøjen er for lille! Men de bruger det. Okkedog, som de bruger det!

      Slet
  2. Du har en heldig familie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg føler mig SÅ heldig at jeg har dem!

      Slet
  3. Så ved du da hvad din strikketid skal bruges til.😊
    Bella er en rigtig sød model.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, jeg kan sagtens finde på noget at strikke! Jeg elsker Bella. Den er så fin!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails