fredag den 2. juni 2017

Længe ventet / Long awaited

Da jeg kom hjem i går, lå det her brev i postkassen. Jeg vidste med det samme, hvad der var i, og havde en lille privat jubelscene der ved siden af postkassen.....

When I got home yesterday, this letter was in the mailbox. Right away, I knew what was in it, and I did squeak a little bit, right there by the mailbox.....
Det var nemlig det længe ventede bevis på at jeg er blevet ekspert! I børnelunger! Længe ventet, fordi jeg faktisk blev færdig for 2 måneder siden, men også, fordi det bare har været så lang og snørklet en vej at komme hertil!
Jeg har ihvertfald fået lov at arbejde for det, så jeg føler det er yderst velfortjent. Tror næsten, jeg må finde noget lækkert at tage med på arbejde. Bare for at fejre......

Inside was the long awaited proof that I'm now officially an expert! In children's lungs! Long awaited, since I actually finished 2 months ago, but also, because it has been a very long and winding road to get this far!
I really did get to work for this, so I really feel like I deserve it. I do think I might have to find something yummy to bring to work. Just for celebration......

15 kommentarer:

  1. Tillykke med at du endelig har fået papir på det du kan. Det er da lige før du bliver nød til at købe et brandsikret skab og opbevare papiret i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lige før! Det fineste papir jeg ejer, faktisk.

      Slet
  2. Det skal da SÅ meget fejres! Tillykke 👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg har fejret det lidt hen ad vejen, men det var for FEDT at få papiret!

      Slet
  3. Stort stort tillykke! Knus fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  4. Kæmpe stort tillykke. Håber du fik det fejret.😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jo, jeg har fejret det lidt her og der. Jeg har været på Strangas med min kollega, været på italiensk restaurant med min søster, og jeg kan sikkert finde på mere!

      Slet
  5. Tillykke 👍🏻 Nyder at følge din blog med strik 😀
    Hilsen fra en læge fra Jylland

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Hyggeligt at du læser med. Det er altid hyggeligt med strikkende læger!

      Slet
    2. Ja strik burde være på enhver recept 😋

      Slet
  6. Stort, STORT tillykke! Det er bare så utrolig sejt gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Det har virkelig väret en lang vej....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails