lørdag den 12. maj 2018

Fødselsdag / Birthday

I går morges, da jeg fik fri fra arbejde, skyndte jeg mig hjem, brugte 10 minutter på at skifte tøj og pakke tasken om, og tog afsted til 4 års fødselsdag. Jeg skiftede i Køge, og på en eller anden måde, så synes jeg nu det er flot med himlen, husene og toget.

Yesterday morning, when I got off from work, I hurried home, took 10 minutes to change and re-pack my bag, and then left for the 4 years celebration. I switched trains in Køge, and somehow I really think the sky, houses and train look pretty. 
Gaverne blev pakket ind i toget. Man skulle jo nødig spilde tid, vel? Katten ville vist også gerne have gaver - det så sjovt ud!
Alt (undertagen strømperne) havde "My Little Pony" tema, og hun blev ret glad. Især for sengetøjet!

I wrapped the gifts while on the train. You shouldn't waste too much time, right? I guess the cat also wanted some gifts - it looked funny how she "claimed" them!
Everything (apart from the socks) were "My Little Pony" themed, and she was quite happy. The bed covers were the best!
Hun fik også en lyserød cykel fra sine bedsteforældre. Det var stort!
Der går dog nok lige lidt tid, før hun knækker koden med både at styre og trampe i pedalerne, men hun har jo en hel lang sommer til at lære det!

She also had a pink bike from her grandparents. That was great!
It will take some time, though, before she'll crack the cycling-code of steering and using the pedals at the same time - but there is an entire summer to train and learn!
Det lykkedes at tage en selfie med begge piger, selv om storesøster mente, at der kun skulle være hende på billedet. Senere lykkedes det så at tage selfies med kun hende, hvor man overhovedet ikke kunne se lillesøster bagved. Det kan I se på onsdag.....

I succeeded in taking selfies with both girls, although big sister thought she should be the only one on the photo with me. Later, we succeeded in taking selfies with her and me only, when her little sister can't be seen behind her. You can get to see that on Wednesday.....
Min ældste niece med familie var der også, og jeg fik også billede med lille baby I. Hun var NOGET overrasket over den "storesøster" som pludselig dukkede op og snuppede hendes ting! Det var lidt sjovt at se, faktisk.
Det var utroligt hyggeligt med så mange børn fra flere dele af familien samtidig! Og helt vildt hyggeligt med de 2 familier som jeg har ret meget kontakt med. Helt igennem dejlig dag!

My oldest niece was also there with her family, and I also got pictures with little baby I. She was kind of surprised with the "big sister" who suddenly appeared and took her stuff! It was kind of fun to watch, actually.
It was so very nice with so many kids from several parts of the family at the same time! And incredibly nice to spend a day with the 2 families that I have so much contact with. Lovely day!
Vi sluttede med Disneysjov. Jeg eeeeelsker Disneysjov - især Phineas og Ferb! - så jeg skulle bestemt ikke ud at gå tur mens barnet blev underholdt.
I dag venter endnu en fødselsdag, denne gang i den anden ende af skalaen. Det skal nu nok blive hyggeligt, og jeg tror, man gerne må strikke.

We ended the day by watching the Disney show. I just loooooove it - especially Phineas and Ferb! - so I was NOT going for a walk while the kid was entertained.
Today, there is another birthday, on the other end of the age-scale. It will be nice, and I do think I will be allowed to knit.

4 kommentarer:

  1. Det er nogle kære unger du er bedstefaster til.😊😊

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så nuttede! Jeg er så heldig....

      Slet
  2. Herligt med familietræf, - og man kan jo sagtens pakke gaver ind i toget ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en hyggelig dag, og det fungerede jo fint med toget....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails