torsdag den 17. maj 2018

Pink

Den lyserøde bluse er vokset helt utroligt!
En hel dags møde hjalp rigtig godt, og nu, hvor hulmønsteret er i gang, flyder det faktisk ret nemt og hurtigt. Jeg tror egentlig snart den bliver færdig......
Mønsteret er fra Isager, og det er faktisk indtil videre skrevet rigtig forståeligt! Det er også relativt nemt, og det bliver ret flot, så jeg er utroligt tilfreds.

The pink top is growing incredibly quickly!
A day of meetings really helped, and now that I'm making the lace-pattern, it really flows in a very easy, fast way. I do think it will get done kind of fast.....
The pattern is from Isager, and so far, it is well written! It is also relatively easy, and it looks really pretty, so I'm very happy with it.

6 kommentarer:

  1. Den bliver rigtig fin, jeg har den i voksen udgave, den er også dejlig at have på. Jeg har fået hentet bogen på biblioteket.😊😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder meget lovende! Jeg synes det er et skønt mønster.

      Slet
  2. Den er bare flot! Jeg har Isagers Kraka sjal i min strikkekø - det er samme princip med de løbemasker. Dejligt at se lidt spræl på farven i disse sommerdage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Uh, jeg ELSKER farver med spræl! Det er dejligt at kende nogen der elsker pink. (Så længe det varer)

      Slet
  3. Endnu en lækker sag fra dine pinde. Det er et spændende mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - jeg glæder mig til at se den færdig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails