søndag den 27. maj 2018

Tillykke / Congratulations

Denne weekend har jeg fri, og i går ville jeg selvfølgelig ind og vinke ved slottet til kronprinsen. Jeg kom ikke supertidligt af sted, og da jeg kom, så slotspladsen sådan her ud. Så festligt!

This weekend is totally free of work, and yesterday, of course I wanted to go to the castle to wave at the crown prince. I was a bit late, and when I arrived, the castle yard looked like this. So happy!
Heldigvis kom jeg en anelse tættere på og så dem. Det er bare sådan en dejlig og festlig tradition at tage derind og lykønske! I aften skal jeg også til koncert for ham. Jeg bliver garanteret træt i morgen.....

Fortunately, I got a bit closer and saw them. The tradition of going to the castle for celebration is so nice! Tonight, I'll be going to the concert in honor of him. I'm quite sure I'll be exhausted tomorrow morning.....
Der var også tid til lange chatsamtaler med min søster. Hvor jeg fik dette yndige billede af min nuttede mindste nevøs små tæer.
Altså. HVEM kan flette tæer? Der er ikke noget at sige til at han vokser ud af sine strømper med lynets fart når de er så lange!

I also had time for long chat conversations with my sister. And I got this precious photo of my cute smallest nephews tiny toes.
Well. WHO can fold their toes like this? No wonder he is growing out of his socks with lightning speed with toes this long!
Om aftenen var jeg til fest i Sverige. Hos en kollega. SÅ hyggeligt! Jeg er sikker på, at kronprinsens mad ikke var meget bedre end det her - selskabet var ihvertfald bedre. Børnelæger er bare dejlige at snakke med!
Jeg havde panikpakket både mit igangværende strikketøj og lige noget at starte på. Så min taske var ved at sprække af garn. Og hvor meget fik jeg så strikket? Tja. Lidt i toget på vej derover. Sådan kan det gå.

In the evening, I went to a party in Sweden. For a colleague. SO nice! I'm quite sure that the food for the crown prince wasn't much better than this - our company was better, at least! Pediatricians are just so much fun!
I panic-packed not only my present knitting project, but also something to start. So my bag was bursting with yarn. And how much did I knit? Well. A bit on the train on the way there. Sometimes life is like that.

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til du har haft en hyggelig weekend. Uhm, bliver helt sulten af madbilledet �� Jeg er blevet færdig med dtte her i weekenden
    https://www.ravelry.com/patterns/library/kalahari-scarf
    - og begyndt på et nyt i mere kolde farver. Dejligt hjernedødt rillestrik og lækkert garn. Og så har jeg været ude og kigge på bolig...har besluttet at købe noget. Spændende. Og angstprovokerende �� Det er en stor beslutning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op - det er sandelig et fint tørklæde! Dejligt med rillestrik når man trænger, og det er sjovt at lave striberne!
      Uha, at købe bolig. Så føler man sig virkelig voksen.....

      Slet
  2. Det har været en festlig weekend med kronprinsen i mit tv. Det er noget, der har samlet Danmark, skal jeg love for. Det må have været dejligt at mærke stemningen live.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig dejligt! Jeg var også til koncerten i går aftes. DET var meget festligt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails