lørdag den 26. februar 2022

6

Min søsters strømper er færdige! Jeg kan afsløre så meget, at tåen også er orange. I kan også få at vide, at de er strikket i Arwetta på pind 2,5 og jeg har strikket ret stramt. Dels fordi at det gør jeg altid, dels fordi jeg synes det ser pænere ud. 
De vejer 70 gram (hvilket åbenbart er standardvægt for strømper lige for tiden) og de skal sendes til USA i dag med gave, Anders And og slik. Så skulle alt kunne nå frem til fødselsdagen.....

My sister's socks are done! I can reveal that the toes are also orange. You can also get to know that they are made in Arwetta, using 2.5 mm needles, and I knit them quite tight. Partly because I always do that, partly because I think it looks nicer. 
They weigh 70 grams (which seems to be the standard sock weight these days) and they'll be on their way to the US today with presents, magazines and candy. Then I hope everything will be on time....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails