tirsdag den 1. januar 2019

Give-away

I anledning af, at bloggen her fylder 10 år, synes jeg det er tid for en ordentlig give-away! Her står jo næsten konstant noget om strømper og garnfarvning, så derfor bliver det sådan en strømpe-give-away. (Selv om I må strikke dem selv, altså)
Der er 3 ting at vinde. Først et sæt til at farve garn selv, med 2 "tæpper", 1 bundt strømpegarn med cashmere, 1 med glimmer og 6 forskellige farver. Der skulle nok være til et par timers underholdning.

To celebrate that this blog has existed for 10 years, it's time for a give-away. I write about socks and yarn-dyeing all the, so it will be a sock-give-away. (Although you will have to knit them yourself!)
There will be 3 different things to win. First, a kit for dyeing yarn with 2 sock "blankets", 1 skein of sock yarn with cashmere, 1 skein with glitter and 6 different colors. Should keep someone occupied for a few hours.
Næste ting er et nøgle "Tofutsies" strømpegarn (med krabbeskaller!) og 1 bundt "Pamela" strømpegarn med glimmer. Desuden en strømpestrikkebog og en pose, som er doneret af Tante Grøn Kbh. (Det er en dejlig butik - kig forbi, hvis du kommer til Frederiksberg!)

The second thing is a skein of "Tofutsies" sock yarn (with crab shells!) and 1 skein of "Pamela" sock yarn with glitter. Furthermore, a sock pattern book and a project bag, donated from "Tante Grøn Kbh". (A lovely shop - please visit it if you end up on Frederiksberg!)
Tredje ting er 1 bundt håndfarvet "Trekking XXL" og 1 bundt "Donegal sock yarn" samt en lille projektpose, perfekt til et par strømper.
Læg en kommentar, så trækker jeg lod torsdag d. 10. jan. (Så kan jeg nemlig nå at få din adresse og sende det til dig om lørdagen.)
Håber, I vil lege med!

The third thing is 1 skein of hand dyed "Trekking XXL" and 1 skein of "Donegal sock yarn" and a small project bag, perfect for socks.
Place a comment, and then I'll find the winners on Thursday, January 10th. (Giving me time to have your address and mail it on Saturday.)
I hope you want to join the game!

40 kommentarer:

  1. Tillykke med jubilæet - 10 år - jeg har ikke været medlæser hele vejen, med den har været en del af min hverdag de sidste mange år. Tak for dine billeder, ord og dit strik - altid inspirerende. Catty Corner er en anderledes måde at strikke bluser på, som du og din blog har været med til at udbrede.

    Hvis jeg er den heldige vil jeg gerne prøve at farve garn.

    SvarSlet
  2. 10 år! Tillykke! Det er alligevel noget af en indsats. Jeg følger med og synes det er hyggeligt. Er vældig imponeret over alle de strømper nu når - ved siden af alt det andet :) Jeg glæder mig til fortsat at følge dit strikkeri her på sidelinjen. Jeg har aldrig prøvet at farve garn, så det kunne være sjovt - men alt strømpegarn er velkomment. Jeg har sokkebogen og elsker den: Er i fuld gang med at strikke mig igennem alle modellerne :)

    SvarSlet
  3. tillykke med jubilæet, læser daglig dine indlæg strikker lidt kan dog strikke sokker godt nytår
    Kirsten Odense

    SvarSlet
  4. uuuhhhh, altid spændende med sådanne lege, man ved jo aldrig!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med de 10 år.
    Det er så hyggeligt at følge med.
    Ville ønske at jeg var lige så flittig som dig på bloggen.
    Sikke nogle fine præmier!

    SvarSlet
  6. hold da op, nogen skønne gaver, og stort tillykke med de 10 år, håber på gevinst:)

    SvarSlet
  7. Tillykke med jubilæet. Nyder at læse din blog og se alt det skønne strik, du fremstiller.

    SvarSlet
  8. Happy new year and happy blogoversary! I really enjoy reading your blog, it is like a daily friendly smile!

    SvarSlet
  9. Tillykke med jubilæet.
    Da jeg så din optegnelse over de forgangne 10 år,måtte jeg bare bukke mig i støvet.
    Jeg har heller ikke helt holdt mit nytårsløfte fra sidste år, men næste jeg er i gang med det sidste ærme på Jonathans trøje.
    Jeg valgte at sadle om endnu en gang og strikker nu en trøje med en masse snoninger på ærmerne og det har jeg fået til at fungere

    SvarSlet
  10. Tillykke med jubilæet. Som tiden dog går - jeg har været med siden din præsentation startede: "40 årig, ivrig strikker ..." og er stadig daglig følger.

    SvarSlet
  11. Tillykke med de første 10 år som blogger. Tror da godt jeg kan få plads til lidt mere strømpegarn

    SvarSlet
  12. Hvem vil ikke gerne lege med på sådan en lege??????????????

    SvarSlet
  13. Godt Nytår. Læser dine blogindlæg næsten hver dag med glæde. Så hyggeligt. Krydser fingre. Hvis man selv kunne vælge ville jeg gå efter nr 3. Men det er super fine gevinster

    SvarSlet
  14. Gratulerer fra Norge med ti år!
    Jeg er så imponert over alt du klarer å få tid til å strikke - i tillegg til jobb og alt annet! Og hvor mange ulike sokkemønstre du har prøvd! Lykke til videre! Hilsen Torill

    SvarSlet
  15. Tillykke med Bloggens første 10 år og godt nytår. Dejligt at følge med på sidelinien, og fine præmier. Mvh irene larsen (vi kom til at fjumre med navnet på mailen, så det er min søns navn, og tegning)😊

    SvarSlet
  16. Tillykke med 10 års jubilæet! Jeg har fulgt dig i måske 9 år, dejligt at der stadig er bloggere, selvom mange er stoppet. Jeg ville meget gerne vinde alle tre gaver, de ser skønne ud!
    Hilsen Karen.

    SvarSlet
  17. Tillykke skøn blog man bliver glad af at læse
    Agnes Madsen

    SvarSlet
  18. Tillykke med jubilæet.
    Lækre præmier du har fundet.

    SvarSlet
  19. Tillykke med de 10 år - jeg Tor jeg har læst med fra starten eller ca. deromkring. Skønne præmier du udlodder. Jeg håber at du fortsætter med at blogge!
    Godt Nytår

    SvarSlet
  20. Tillykke med jubilæet og tak for en dejlig blog, som jeg er meget glad for at følge. Jeg er lige begyndt at strikke strømper, så jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen

    SvarSlet
  21. Tillykke med jubilæet. Jeg nyder stadigvæk din blog, og er som du temmelig glad for at strikke strømper. Jeg når dog ikke så mange, som du gør. Har altid gang i mindst et par strømper. Det ville være fantastisk at vinde en af gaverne. Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  22. 10 år, - det er godt gået. Og jeg holder af at følge med her. Jeg krydser fingre for at vinde en af de fine gaver.

    SvarSlet
  23. 10år, som tiden dog går. En dejlig og sjov blog at læse med i. Håber naturligvis at være én af de heldige vindere. Rigtig godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  24. Tillykke med jubilæet.
    Sikke da nogle fantastiske præmier. - Nu kommer jeg jo til krydse alt, hvad krydses kan, indtil du trækker vinderne.
    Godt nytår 🎉

    SvarSlet
  25. Tillykke med de 10 år. Superlækre gaver :-)
    Hilsen Vivi

    SvarSlet
  26. Hold nu op nogle vilde gaver!!!!!
    Selvfølgelig vil jeg lege med - altid
    Kh J

    SvarSlet
  27. Dejlig blog du har, jeg følger interesseret med, og hvilken give away - jeg er med. Og ikke mindst godt nytår

    SvarSlet
  28. Stort tillykke med jubilæet, og en stor tak for de mange indlæg og inspiration!
    Kh og godt nytår fra Matilde

    SvarSlet
  29. Stort tillykke🎉 Krydser fingre for strømpegarnet med glimmer✨🤞😃
    Mange hilsner Sofie

    SvarSlet
  30. Stort tillykke med de 10 år som blogger. Det er så skønt at læse dagens ord og oplevelser fra dig. Tak for at du gider dele dine strikkeoplevelser m.m.
    Jeg vil også gerne deltage i din fantastiske give away med de skønne præmier.

    SvarSlet
  31. Jeg har fulgt din blog et stykke tid - dog ikke alle 10 år. Flot blog og fantastisk give away, den vil jeg gerne deltage i����

    SvarSlet
  32. Tillykke med de 10 år.Jeg har læst med i mange år og synes altid det er hyggeligt.

    SvarSlet
  33. Du har inspireret mig til strømpestrikning - slet, slet ikke i dit omfang, men lange strømper til min spejderpige (og nu også hendes veninde), og hun elsker dem :-)
    Kh. Johanne

    SvarSlet
  34. Dejligt at se nogle af alle dine læser. Tillykke med de første 10 år, det er imponerne alt det du får strikket. Jeg elsker dine historier og oplevelser fra den store verden du ofte besøger.

    SvarSlet
  35. Til lykke med de ti år ��
    Det virker som om der bliver færre strikke-bloggere - dejligt at du stadig deler dine projekter!
    Mange hilsener Jette

    SvarSlet
  36. Spændende gevinster her på din blog. Jeg er imponeret over dine strikkeevner og bliver altid inspireret.

    SvarSlet
  37. Tillykke med de 10 år. Jeg har ikke fulgt dig i alle 10 år, men hovedparten. Dine daglige opdateringer og alle de skønne ting du fremstiller, og ikke at forglemme dit positive sind og energi. Glæder mig til de næste 10 år.........

    SvarSlet
  38. Godt nytår og stort tillykke med bloggens 10 år. Nyder at læse med. Er vildt imponeret over dine projekter. Særligt elgen har jeg grinet højt og længe over.
    Mvh Britt

    SvarSlet
  39. Sikke nogle lækre ting du giver væk - det er sødt af dig! Ville elske at være en heldig vinder! Godt nytår og tak for en super blog :)

    SvarSlet
  40. Uhh hvor spændende :) Specielt det første sæt til garnfarvning. Er ved at prøve at lærer lidt om hvordan man farver selv. Det lyder nemlig så spændende og sjovt :D Jeg krydser fingrer

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails