søndag den 16. juni 2024

Gæster / Guests

I fredags kom mine gæster mens jeg var på arbejde. Jeg tror nok lige fuglene har været lidt overraskede da de pludselig ikke var alene! Det var virkelig hyggeligt at få det her billede mens jeg sad i Sverige. 

On Friday, my guests arrived while I was at work. I can imagine how surprised the birds were when they were suddenly not alone! It was really nice getting this picture while in Sweden. 
I går morges kom jeg så hjem til dem. Dagens planer var at tage tilbage til Sverige, til den store legetøjsbutik i Lund hvor de aldrig har været med før. Det var lidt udfordrende fordi der er sporarbejde i weekenden, og der var lovet virkelig meget regn, men afsted kom vi, og startede med frokost på "Subway". Børnenes sandwich var bare kød og ost nu når de selv måtte vælge.

So yesterday morning I came home to them. The plans were to go to Sweden, to the big toy store in Lund where they have never been before. It was a bit challenging, since there is a track work this weekend, and since there was a forecast of a lot of rain, but we went, and started with lunch at "Subway". The girls sandwiches were just meat and cheese now that they could pick. 
Så gik vi i legetøjsbutikken! Den er virkelig kæmpestor! Jeg bestemte mig for hvad de kunne få for, og så kiggede vi. På det hele! Det tog ret lang tid før de havde bestemt sig, men det var gode ting de valgte. 
Da vi skulle ud var regnen begyndt, så de kom i regntøj og så tog vi på den ekstra lange togtur tilbage til Tårnby. Det blev en meget kort tur i Lund - ingen sporvogn eller noget - på grund af regnen, men jeg tror de syntes det var fint nok! 

Then we went to the toy store! It's really huge! I decided what amount they could buy for, and then we looked. At everything! It took quite a while before they decided what they wanted, but they chose good things. 
When we were leaving, the rain had started, so they put their rain clothes on and then we took the extra long train ride to Tårnby. It was a very short trip around Lund - no going on the pram or anything - due to the rain, but I guess they thought it was a nice trip!
I Tårnby troede jeg det regnede lidt mindre. Det gjorde det IKKE! Men de tog det med højt humør og fik tørt tøj på da vi kom hjem. Det var dejligt at sidde i sofaen og få is! 
Det er også virkelig nemt at have besøg af børn med mor - det var ikke mig der skulle få dem i seng! 
Sikke en hyggelig weekend det er! Nu skal vi lige have nydt de sidste timer inden de skal hjem. 

In Tårnby I thought it would be raining a bit less. It was NOT the case! But they were really good and happy and changed to dry clothes once we came home. They enjoyed eating ice cream on the couch!
It's super easy having kids over with their mum - I was not responsible of putting them to bed!
What a lovely weekend we are having! Now it's just about enjoying these last hours before they are going home. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails