søndag den 23. juni 2024

Ting fra Sverige / Stuff from Sweden

Jeg får tit at vide at jeg skal handle i Sverige fordi det er meget billigere. Men det bliver ikke til så meget! Jeg stoler ikke rigtig på deres kaffe, deres havregryn eller deres rugbrød. Som jeg jo lever ret meget af! Til gengæld køber jeg kötbuller og Nutella, og i går da jeg skulle ned og købe aftensmad kom det her også med hjem. Vaffelblanding og nogle billige fiskeoliekapsler. Med laks, ganske vist. 
Fiskeolien skal jeg nok få spist. Så må jeg se hvordan det bliver med vaflerne! Det er godt nok sjældent jeg spiser det, men der var også opskrift på bare 2 vafler, så det kan da godt være jeg tager et par stykker af dem ind imellem?

People often tell me to do grocery shopping in Sweden because it's so much cheaper. But I don't do it much! I don't really trust their coffee, their oatmeal or their rye bread. Which I basically survive on! But I do happily buy kötbuller and Nutella, and yesterday when I was buying my dinner, I brought home this. Waffle mix and some cheap fish oil capsules. With salmon oil, which is different. 
I'm sure to get the fish oil eaten. And then I will see what to do with the waffles! I rarely eat it, but they also described how to make just 2 waffles, so maybe I'll try that some time?

2 kommentarer:

  1. Det var nogle sjove ting at tage med hjem. Jeg tager lidt slik med hjem - og så spiser jeg en pæresoftice. Og hvis det ikke tog så lang tid, ville jeg købe laktosefrie mælkeprodukter i Sverige, udvalget er både større, bedre og billigere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt - laktosefrit og glutenfrit har de rigtig meget af derovre! Og ikke specielt dyrt.
      Der er så mange ting i supermarkedet som lige er lidt anderledes. Det er virkelig sjovt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails