søndag den 22. september 2024

En travl fridag / A busy day off

Lørdag var min fridag. Jeg havde travlt! Strømperne til min niece skulle være færdige, OG jeg skulle lige forbi arbejdet for at lave en bronkoskopi (frivilligt, altså). 
Resultatet blev at jeg faktisk nåede at sidder og strikke lidt på operationsgangen! DET var første gang, så vidt jeg ved. (Det grønne tøj er operationstøj. Super behageligt, i øvrigt!)

Saturday was my day off. I was busy! The socks for my niece needed to get done, AND I had to visit work to do a bronchoscopy (voluntarily, to be honest).
The result was that I actually spent some time knitting in the surgical department! THAT was a first time, as far as I know. (The green clothes are for surgery. So comfy, by the way!)
Men de blev færdige, og her er de! Fødselsdagen er mandag, og jeg tror de kommer lidt for sent, desværre. Men jeg håber, Ann Sophie bliver glad! Når hun har fået dem, skal I få lov at se dem. 

But they got done, and here they are! The birthday is on Monday, and I'm afraid they will be a bit late, unfortunately. But I do hope Ann Sophie will like them. When she got them, you'll get to see them. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails