mandag den 23. september 2024

Pumpkin spice!

Det er efterår, og totalt årstid for pumpkin spice! Den der karamel-græskar-kanel-smag som frem for alt amerikanerne går HELT amok i. Jeg kan godt lide det, selv om jeg synes pumpkin spice latte er sådan liiiiiige sød nok. Jeg får snart en forsyning af pumpkin spice fra USA, og jeg er KLAR! Måske skal jeg hækle en hue så jeg også ser klar ud? Mønsteret er her
 

It's fall, and the perfect season for pumpkin spice! The caramel-pumpkin-cinnamon-taste witch primarily hits in the US. I do like it, although I do think that pumpkin spice latter is a liiiiiiitle bit too sweet. I will get a load of pumpkin spice from the US soon, and I'm READY! Maybe I will have to crochet a hat to make me look ready? The pattern is right here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails