søndag den 29. september 2024

Flere fødselsdagsgaver / More birthday gifts

Nu har jeg fået næsten alle fødselsdagsgaver (der mangler kun en!) og I kan få lov at se dem her. Fra min nevø og hans familie har jeg fået en flaske meget fin vodka lavet af vand fra indlandsisen på Grønland! De er på Grønland et år og jeg glæder mig til at besøge dem. 

So now I had almost all my birthday gifts (there is just one to come!) and you can get to see them here. From my nephew and his family I got a very fancy bottle of vodka made from water from the ice on Greenland! They live in Greenland for a year and I'm looking forward to visiting them. 
Min søster har købt det fedeste strømpegarn fra Michigan! Håndfarvet i Michigan og i nogle VIRKELIG flotte farver! Jeg skal vist have strikket en hel del strømper til mig selv, for det her kan jeg ikke bruge til andre!

My sister bought this extremely cool sock yarn from Michigan! Hand-dyed in Michigan and in REALLY pretty colors! I guess I will have to knit more socks for me, because I definitely cannot use this for anyone else!
Jeg har købt en ny sofa (den gamle er 25 år gammel) som kommer her i løbet af efteråret, og skal lave sofapuder til den. Min søde niece har købt det her fine garn til mig til pude. Jeg tror det skal være noget med snoninger, jeg skal bare finde det rigtige mønster. 
Den sidste gave som er på vej er et spil til Nintendo Switch. Det glæder jeg mig også til. 

I've bought a new couch (the old one is 25 years old) which will be delivered some time soon, and I am going to make new pillows. My sweet niece bought this beautiful yarn for me. I think I will make a cover with cables, I just have to find the right pattern. 
The final gift that is coming is a game for Nintendo Switch. I'm looking forward to it!

1 kommentar:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails