lørdag den 28. februar 2009

Heldige mig

Besøger Ingrid og hendes familie, og fik lov at sove på "prinsesse"-værelset, på en gæsteseng under hendes loftsseng. Kom til at vække prinsessen på knap 4 år kl. 03.30 i nat (da jeg skulle på toilettet), men hun vågnede med et stort smil, og var straks klar til at vise mig hendes værelses herligheder (fik sit eget værelse for ikke så længe siden). Tænk - ikke noget med at være lidt forvirret og bange! Heldigvis faldt den unge dame i søvn igen, indtil jeg blev vækket kl. 6.20 af en lille stemme, der hviskede "Christine - skal du stadigvæk sove?" (Det skulle jeg så, da hun var forsvundet ind til forældrene)..
Hvor heldig kan man være? At blive ved med at have "fanklubber" omkring 2-7 år, der bliver glade for besøg. At have gode venner, der forstår at tage til Tyskland og besøge garnbutikker (til ære for mig - og, JA, sørme om ikke jeg fandt undskyldninger for at købe endnu mere garn!). At få lov at sove på prinsesseværelset, og sidst, men ikke mindst, at "prinsessens" yndlingsfarver er pink, lilla, gul, lyserød og hvid. Lige de farver, mit bomuldsgarn derhjemme er! Der skal vist hjem og strikkes trøje til Ingrid den kommende uge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails