onsdag den 11. februar 2009

Sådan er det heller ikke...

Jeg kan faktisk godt lide sne... Er helt klart mere med på vinter med sne end vinter uden..
Mit soveværelse ligger præcis lige dér, hvor ejendommens traktor står. Blev vækket kl 05.42 ved lyden af traktor-opstart, og kunne så hygge mig til lyden af opvarmning, der tager ca. et kvarter. Suk.
Det gode er, at det altså er første gang det er sket denne vinter. Skulle alligevel også tidligt op, men ikke SÅ tidligt.
Men jeg savner forår. Fuglesang og blomster. (Når foråret virkelig folder sig ud, opdager jeg, at fuglesangen - igen - vækker mine undulater omkring kl. 5, hvorefter de råber og skriger for at komme ud og deltage i forårsløjerne. Eller for at blive befriet. Hvad ved jeg? Ihvertfald er det kun en periode.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails