torsdag den 5. februar 2009

Strikkenyt

Så er stropperne hæklet og påsyet. Der mangler kun en lille gang vask, og så er nederdelen klar til i morgen. Jeg elsker farverne - og i det hele taget nederdelen! Men der er altså absolut ingen chance for, at jeg pludselig skrumper 4-5 tøjstørrelser og selv bliver i stand til at passe den.... Til gengæld er det jo så godt, at jeg har en (meget) slank niece. Tror, den vil se fantastisk ud til hende!
Slangespænde-trøjen vokser stille og roligt. Jeg går altid lidt død, når det bliver rutine, og nu er det jo så også lidt besværligt med det store motiv midt i det hele. Hvis alting går efter planen, håber jeg på at kunne nå et godt stykke videre her i februar, og måske endda blive færdig til foråret. Den bliver sikkert dejlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails