torsdag den 4. marts 2010

Min medalje

Først lige en gentagelse af Bob med synligt guld om halsen.....
Selve medaljerne, der blev overrakt på Ravelry´s podie under stor applaus, er ikke enormt store, men skam påskønnede alligevel!
Min sweater er jeg også helt enormt glad for.
Den er allerede blevet brugt en del - den er så dejlig og varm og blød og fin og-og-og-og.....
Hvad så nu?
Tjoeh, jeg strikker da både trøjen til mig selv, et sjal til niecens konfirmation og lidt strømper.. Der skal nok komme lidt oplysende billeder i morgen.
Udover strikketøjet har jeg jo travlt med at cykle, blive introduceret og løbe op og ned ad en hel masse trapper, så min computertid er lige skrumpet gevaldigt (og lur mig, om jeg ikke bliver supersund af al den motion!) Men det er dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails