torsdag den 25. marts 2010

Politisk ukorrekt? Hvem, mig?

Min søsters børn lille fætter/kusine er så småt ved at stikke hovedet ud i den store verden. Jeg skal have aften-nattevagt, og jeg glæder mig til at se vidunderet! (Samtidig håber jeg ikke at blive kaldt til fødslen, da vi kun bliver kaldt, hvis der er problemer....)
Min søsters ældste er aldeles ellevild med SvampeBob Firkant. (Hvis du aldrig har hørt om ham er det fuldt forståeligt.)
Under de sidste par USA-rejser er det lykkedes mig at skrabe lidt SvampeBob Firkant ting sammen. Hvem er en bedre modtager end den lille nye verdensborger? De 75% af vedkommendes fætre og kusiner, som jeg er i familie med, ville garanteret have købt disse ting, hvis de altså vidste, de eksisterede....
Én af de indkøbte ting er en sutteflaske. I plastik. Jeg er lidt bekymret for, om den bliver opdaget, så snart jeg træder ind ad døren til barselsgangen! De har muligvis en sutteflaske-alarm.... Totalt politisk ukorrekt, men givet i forventning om, at barnet på ét eller andet tidspunkt i løbet af de næste 9 måneder godt kunne komme i kontakt med sådan én. (Mand - jeg er så glad for, at jeg har fået min uddannelses-stilling)

2 kommentarer:

  1. Jeg kender godt svampeBOB og kender nogen der nu er ret miundelig på alt det du har fået til huse til den lille ny og hans storebror.

    - ikke mig, bevares - men de unger der ofte tvangsindlægger mig til sokkestrikning imens de morer sig kosteligt over svampeBOB

    SvarSlet
  2. He he - ja, nevøen var vist tilfreds med den nye kusines (endte det med) udstyr!
    Jeg kan godt lide SvampeBob. Jeg synes, han er ret sjov....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails