fredag den 1. oktober 2010

470 gram

Nu kan august endelig lægge sig helt til at dø. Trods en uge, der ikke har holdt sig tilbage hvad angår oplevelser og aktiviteter, blev spidskompetencen færdig i aftes.
Takket være en babysitter-tjans hos søsteren, og en meget spændende udsendelse på DR HD om en bjergbestiger, der slæbte sig ned af en gletscher med smadret knæ/lårben/underben. (Det tog ham nogle dage og bestyrkede mig kraftigt i, at jeg har valgt den rigtige hobby!)
470 gram garn er der i den, og trods det er der stadig 55 gram tilbage af de 10 nøgler jeg lagde ud med. Bente Geil er altså ikke én af dem, der fylder for lidt i nøglerne. Det er dejligt!
Den mangler at blive syet under det ene (vel egentlig det andet?) ærme og få hæftet et par ender, og så er den klar til den store vasketur og rigtig fremvisning i morgen.....

4 kommentarer:

  1. spændende, glæder mig til at se den i fuld figur.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Jeg vidste jo at du ville nå det inden vi gik ind i oktober :-)

    SvarSlet
  3. Den har godt nok en smuk farve!!! Tillykke med færdiggørelsen, det må føles rigtig rart!
    Glæder mig også til at se den i "fuld størrelse" ;)
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Tak skal I have. Jeg glæder mig til at vise den i morgen!
    Johanne - selvfølgelig havde du ret. (Takket være den arme bjergbestiger...)
    Karen - det føles SÅ godt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails