lørdag den 7. april 2012

I virkeligheden / In reality

Hvor lang tid kan det tage at hækle nogle firkanter sammen? Måske 30 min pr række? Hu-hej, hvor ville det tæppe bare være færdigt snart! Jeg var super-optimist og forstillede mig noget med alle de lodrette rækker fredag. Måske også de vandrette?
Det er så langt jeg er nået efter en hel dags hækling. Ikke imponerende, vel? De sorte striber er hæklet som zig-zag mellem firkanterne, og jeg fandt ud af, at sådan en lodret stribe tog lidt over 1 time at hækle. Da jeg blev bedre til det!
Nå. Men fremad går det, og færdigt skal det nok blive. Måske ikke lige i påskeferien, men snart, for jeg glæder mig helt vildt til at sidde med det i sofaen!

How long can it take to crochet a few squares together? Maybe 30 minutes a row? Whooosh, this blanket would finish so fast! I was very optimistic and imagined making all the vertical rows on Friday. Maybe even the horizontal as well?
This is how far I made it after an entire day of crocheting. Not very impressive! The black stripes are made as a zig-zag-line between the squares, and I discovered that a vertical stripe like this took me a little more than 1 hour to crochet. After I got better at it!
Well. It's moving in the right direction, and it will finish allright. Maybe not during Easter break, but very soon, because I can't wait to sit with it on the couch!

5 kommentarer:

  1. Hvor er du altså bare "irriterende" ;o) Jeg er ved at lave det samme tæppe - bare i helt andre farver - til min Louise (skal være 11 x 15 felter), og mit rykker bare overhovedet slet ikke...og så har du næsten lige lavet et på no time...Måske jeg burde komme lidt i omdrejninger igen. Nyd resten af påsken.

    KH Tina

    SvarSlet
  2. Ja ja tingene tar' bare tid ;)) men det bliver SÅ smukt - fortsat god fornøjelse og påske!

    SvarSlet
  3. Tina - undskyld. Jeg er bare utålmodig og synes godt tæppet kunne tage at blive færdigt, når det får så meget tid. Så jeg kan lave noget andet. Går jeg i gang med andet nu, bliver det aldrig færdigt! (føles det som om)
    Kirsten - tak. Det er også super blødt og dejligt, så jeg glæder mig!

    SvarSlet
  4. ;o) - ja, kender det alt for godt. Vildt du har lavet det på så kort tid. Håber det ellers går ok med armen?

    SvarSlet
  5. Den er lidt øm af al den hækling! Men ellers går det stille og roligt fremad, tak. Heldigvis.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails