torsdag den 12. april 2012

Kedeligt / Dull

Selve tæppet bliver ikke kedeligt, men lige i øjeblikket er de sorte striber det eneste håndarbejde jeg laver, når jeg er hjemme. Liiiige en firkant mere på!
Jeg er færdig med de korte striber, og i gang med de lange. Der mangler 7 ud af 9, og det tager jo lidt tid, men det skal bare være færdigt! Tæppet bliver SÅ fint og SÅ blødt, og jeg glæder mig mere og mere til at bruge det i sofaen. (Måske kan en (sød) gæst evt. få lov at prøve det også)
Afhængig af, hvor lang tid det tager, kan det godt ske, I kommer til at se flere ufærdige billeder....

The blanket itself is anything but dull, but right now the black stripes are the only kind of craft I do when at home. Just one more square!
I finished the short stripes and startet making the long ones. I still have 7 out of 9 to go, and it takes a while, but I really want this blanket to finish! It will be SO pretty and oh, so soft, and I'm getting more and more impatient waiting for the day when I can use it on my couch. (Maybe some (sweet) guest could be permitted to try it too)
Depending on how long it will take, you might have to see a few more in-progress pictures.....

2 kommentarer:

  1. Jeg er også igang med tæppet, dog kun ved firkanterne. Dit ser flot ud. venlig hilsen Lykke

    SvarSlet
  2. Lykke - du bliver helt sikkert også glad for dit. Det er sådan et flot tæppe!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails