fredag den 1. februar 2013

Dejlig dag forude / Lovely day ahead

I dag er fridag. Og der er håndarbejdsmesse i Rødovre! Bliver det en god dag eller hvad???????
Den størst bekymring er nok, hvor meget garn jeg får slæbt med hjem. Vi får se.

Edit - der kom lige nogle gæster i vejen. Garn - vi ses i morgen!

Today is my day off. And there is a crafts fair here in Copenhagen. Is this looking like a great day or what???
My biggest worry is how much yarn I will carry back home. We'll see.

Edit - just got guests. Yarn - see you tomorrow!

6 kommentarer:

  1. Jeg skal til messne på søndag - forhåbentlig er der lidt tilbage til mig :O))

    SvarSlet
  2. Du skal ikke vide dig alt for sikker...... ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg tror jeg kigger forbi lørdag. Dog kun for at lade mig inspirere = ingen garnkøb! Håber rygraden holder.

    SvarSlet
  4. Er helt sikker på du finder noget du mangler:-)

    SvarSlet
  5. Tak - jeg glæder mig! Tror, der ryger et bundt strømpegarn eller to med hjem. Trods alt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails